Misslyckad?

Är så trött i dag. I hela kroppen. Vid lunchtid värkte mina knän och benen var trötta och tunga. Efter maten blev jag trött och det har suttit i resten av eftermiddagen. Vet inte om det är från gårdagens massagebehandling eller om jag bara är trött ändå i dag. Tycker det har varit varmt och dålig luft i dag så känner mig så seg i huvudet. Efter jobbet var jag och handlade och sen har jag inte gjort ett skit. Har inte plockat in varorna ens, jo kylvarorna men inte resten. Tänker bara på massa måsten men orkar och tar mig inte för att göra något. Måste göra matte så jag blir klar med första uppgiften i tid men känner mig så trög och fattar ingenting så kändes inte så motiverande att sätta sig med de för det kommer inte sluta bra. Vill/"måste" städa lite också. Plocka undan lite och dammsuga innan helgen tänkte jag men orkar inte med det heller. Blir till att käka lite mat om en liten stund men först ska jag gå ut och se om jag behöver vattna på altanen. Blir kanske lite piggare efter maten. Men innan jag gör det tänkte jag dela med mig av en tanke som jag allt oftare funderar på. Jag funderar ofta på om jag bara är lat eller om jag faktiskt inte mår så bra och inte orkar med saker. Ibland känner känner jag mig så misslyckad. Jag tycker att jag försöker kämpa på men samtidigt känns det som om det bara är trams på någe vis. Liksom mår jag verkligen dåligt och är stark som kämpar eller är jag en svag latmask som bara tar åt mig för mycket? Hur vet man? Hoppas ni förstår vad jag menar. Nåja, ska juförsöka att inte fundera så mycket för det blir ju bara kaos tillslut när jag funderar för mycket så nu traskar jag ut i trädgården i stället. 
Ha det! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0