Ut på tur!

Då var vi påväg hemmåt efter en trevlig och rolig dag. Har varit med en arbetskompis och en kompis till henne på äventyr i dag. Vi började dagen halv 7 med att fara ner till Göksäter för lite shopping. Vart lite dyrare än jag hade tänkt mig men är nöjd med dagens fynd som bland annat var fyra (!) par jeans, gummistövlar, skor, linne, tröja, lakan, gardiner, stekpanna och lite annat smått och gott. Sen åkte vi vidare till Stenungsund där det blev god mat på "Kina" resturang. Åt massa god mat och så vart det friterad banan med glass till efterrätt. Mätta och goa åkte vi vidare ner till kungälv för en kurs i brush embrodery på tårtdecor. Mycket roligt att testa något nytt och få lite tips och idéer men kanske inte helt min grej då jag har lite för lite tålamod men övning ger färdighet! Nu vet ni lite om mig dag och lite bilder kommer kanske i morgon när jag packat upp hemma. Nu ska jag sluta skriva innan jag blir åksjuk. Ha det gött!
//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0