Tankesnurr

Fortfarande omotiverad till i stort sett allt. Det ända jag känner lite motivation till är att hålla på i trädgården och så men har inte så mycket mer att göra där heller för tillfället. Lite kvar att klippa ner och en rabbat kvar att rensa men har varit så kallt senaste dagarna så har inte varit så skönt att vara ute. I dag var jag dock ute en sväng ändå och planterade min krusbärsbuske jag köpte förra veckan samt sådde de sista fröna som fick ta plats direkt ute i landet. Hoppass att det inte är för kallt ute fortfarande men sparade lite frön så jag kan så nytt ifall det inte tar sig.
 
 
Har även försökt plugga lite i dag. Har gått lite bättre i dag än igår då jag bara skrev några meningar men nu har jag tappat motivationen igen och vill göra något annat men tänkte jag skulle skriva in det jag skrivit på datorn så är det gjort iallafall men började skriva här i stället. Så typiskt mig att börja med något annat sådär mitt i !
Fåt väl snart gå och se om jag kan göra någon kvälls mat också, funderar på köttfärssås och spaghetti i kväll...
 
Önskar bara att jag kunde känna mig lite mer motiverad. Igår var verkligen en hemsk dag då jag var så omotiverad till allt och kände mig så frustrerad och arg på något vis. Det värsta är att jag vet verkligen inte varför jag känner så. Har funderat över det så många gånger men kommer aldrig fram till något. Precis lika som när jag funderar över mitt liv, om jag ska stanna här i värmland eller hur jag ska ha det. Är bara så less på allt och jag vet inte hur jag ska göra det bättre. Hur jag än vrider å vänder på saker å ting så kommer jag inte fram till något bra beslut. Jag försöker harva mig fram med mina små babysteg samtidigt som jag är så trött på det och bara vill att allt ska ordna sig. Liskom precis allt. Att jag ska bli smal, lycklig och mindre ensam. Att allt det ska hända bara över en natt. Men jag vet ju att det kommer inte att hända, det är bara jag som kan förändra mina tankar och mitt liv. Göra andra beslut. Andra val. Men jag känner mig bara förvirrad och misslyckad. Åh, varför kan man inte bara ha en offnkapp !?
// Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0