Skördefest på Säffles näs

Då har vi landat hemma igen efter en trevlig dag. Jag har varit med B ut till Säffles näs på "skörde fest" och gubben har varit kvar hemma på gården med T och sönerna och grejat. När vi kom hem till B och Ts gård blev det mat och sen tvmys. Passade även på att låna symaskinen och lappa mina jeans samt laga ett örngott där sömmen gått upp lite. Är på praktiskt och lättvindigt när symaskinen står framme och det bara är att sätta sig och sy och så irriterande med hål på kudden! Slänger in lite bilder på det jag köpt i dag samt en bild på potatistavlan. Ett väldigt läckert konstverk gjort av potatis. Och nytt motiv för varje år!
Nu blir det sängen innan jag somnar sittandes här. Blev inte så mycket sömn i natt. Somnade vid 3 och klockan ringde strax efter 7 i morse. Puh! Tur jag har sovmorgon i morgon!
//Anna

Potatistavlan 

 Dahlia i härlig färg
Mina inköp, bla chips, örtsalt, honung, ost och marmelad. Köpte även rökt makrill och en zucchini :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0