Ensam "/

Kommit hem från jobbet. Jobbat delad tur i dag. Tog en clementin och en varm snabb dusch. Har varit lite frusen i dag. Gubben är på övernattning med scouterna så är helt solokvist här hemma. Förutom katten då. Hoppas han kommer och lägger sig i sängen hos mig så jag får sällskap. Ska läsa en liten stund och försöka hålla tankarna borta så jag kanske kan somna ganska snart. Natten till i dag vart en sån där sen natt så har varit trött hela dagen. Tror inte jag somnade först vid 2 tiden i natt. Annars tycker jag det har gått rätt bra att sova nu sen jag fick kedjetäcket. Ville bara skriva lite. Har blivit dålig på det. Har mest inte fått någonting gjort alls senaste tiden... Men är mycket piggare nu än för en månad sen. Har även tagit kontakt med läkaren för uppföljning så pratade med han igår. Han tyckte jag skulle fortsätta med medicinen ca 9-12 månader innan jag slutade med den så att jag inte tog bort den för tidigt... Har även tagit kontakt med kuratorn igen så hon skulle ringa mig för att boka en tid så får vi se om jag kan komma på rätsidan med mina grubblerier.. Nej några sidor i boken nu och sen försöka sova. Natti natti sov gott! I morgon är det jobb dag igen. Inte alls peppad för att jobba...
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0