Tappat tråden..

Det så irriterande när man försöker och börjar med något och sen tappar motivationen, det här är nog tredje gången jag släpat ut halva förrådet för att städa och göra iordning det så det inte blir så rörigt där inne. Och nu står det grejer överallt i lägenheten och jag har tröttnat igen.. och jag kommer i princip ingenstans känns det som. Det blir ändå bara lika rörigt när jag ställer in allt igen. Om man bara kunde få hjälp och sällskap och slippa göra allt själv. Vi är ju faktiskt två som bor här... men men, i dag har jag iallafall fått in den nya hyllan, plockat ihop lite i olika lådor samt satt rätt allt i gubbens verktygsväska som jag råkade tippa ut sist jag städade. Nej nu plockar vi ihop lite och ser till att göra lite middag i stället. Kokt fisk, äggsås, potatis och ärtor serveras det i kväll. 
 
//Anna
 
(Ännu en bild som blir åt fel håll. Det har något att göra med att den är från mobilen. Igår försökte jag vända den på datorn men det fungerade ju inte.. vet inte hur jag ska göra)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0