Hej på máten ! :)

Då var marknaden gjord för detta år, kanke blir en runda i morgon med, vi får se vad vi orkar med. Har köpt mig en ny väska och en plånbok och lite smågrejs. Känner mig nöjd med dagens inköp och inte allt för mycket pengar har spenderats. Dagen har gått så fort och efter alla gåing och gårdagsens pass som parkeringsvakt + ett varv på marknaden har gjort sitt i knäna mina så nu blir det soffläge ( och det har det varit ganska mkt i kväll redan "/ ). Har även hunnit plugga lite nu ikväll och arbetat med min uppgift om autism. Ska bara fylla i min powerpoint lite så är jag nog färdig för inlämning och redovisning sen. Nej nu ska det fixas till lite efterrätt jag förberett och ,mysas med familjen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0