Scoutpyssel och mera pyssel :)

Då var scouterna över och massa fin luslyktor blev det.
Och jag har varit tillbaka till M med nyckeln, drukit en komm te och pratat samt fått mina jultidningsgrejer :)
Så nu är nästan alla julklappar klara :) Fan vad jag är tidig i år :O 
När jag kom hem för en stund sedan slängde jag ihop en biscottideg som gräddats och nu ligger på torkning i ugnen. Hoppas mina bisottisar går ut på julmarknaden sen bara, men de tror jag så smarriga som de är ! 
Tur de har lång hållbarhet då jag ska baka massa kakor att sälja men de ska jag baka sen närmare marknaden.
I dag har väl inte varit någon toppendag men nu känns det ganska okej iallafal. Tagit en insomningstablett å ett glas mjölk så förhoppningsvis somnar jag lite tidigare i natt...
Här komemr lite bilder på ljusen jag satt dekor på och gjort iordning fint  och min bakning ;) 
 
// Anna 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0