"/

Håller på att bli galen på mig själv. Får ingenting gjort. Tänkte jag skulle vara duktig och plugga lite i dag då jag är hemma i dag med (men har inte haft någon feber först nu i kväll) men som jag sa får jag ingenting gjort. Har fått till lite mer på hemtentan som ska in senast i morgon men är inte nöjd än. Fick iallafall B på en annan examinationsuppgift så är asnöjd med det. Jag kan ju, bara jag sätter mig ner och göra sakerna, det vet jag ju ! :)
 
Gubben jobbar över lite i kväll och jag sitter framför tven och klagar på mig själv att jag inte gör något. Huvudet är typ helt tomt, förutom tankarna om när jag ska åka hem till V-ås, vill typ åka på måndag men samtidigt vill jag vara kvar här hemma. Känner mig så förvirrad på nå vis. Känns bara som om jag har lust att lägga mig någonstans och gråta. Men det ska jag inte, inte just nu iallafall för nu ska jag gå å koka potatis och torsk och göra äggsås. Ha det !  // Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0