Trotsar Sven

I dag har jag trotsat Sven. Stormen Sven. Fast så stormigt har det inte varit där jag befunnit mig. Visst, bitvis har det varit blåsigt som bara den och blankis, men resan mellan Västerås och Skara har gått bra ändå för oss tjejer. Jag och två kompisar är till Skara för att hälsa på en annan kompis...

Det har faktiskt varit riktigt trevligt och roligt att åka bil i dag, men det är ju tack vare det bra sällskapet jag har haft med mig. Skrattat så vi nästan kiknar och där emellan lite prat om allvarliga saker, och allt möjligt annat. Väl framme i Skara fick vi god mat och en promenad till affären. En mysig liten promenad.Skara verkar vara en mysig liten stad :) Efter affärsturen blev det till att fixa god sallad till matsäck inför morgondagen och sen knökade vi alla fyra ner oss i soffan framför en bra film. Och nu ska jag försöka stänga mina gröna så vi orkar med morgondagen som kommer tillbringas på äventyrsbad :) Ser vi fram emot :) Natti natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0