Tillbaka

Tillbaka på praktiken igen efter två dagars huvudvärk. Skönt att vara tillbaka men längtar verkligen efter helg även fast jag vart borta två dagar denna vecka. Tur det är fredag i morgon. Jag försöker verkligen med det är verkligen svårt, tror jag kanske bara ska ha 3-4 dagar jobb/praktik i veckan. Det är vad jag klarar av för att må någorlunda bra. Är verkligen nere i skiten i gen, slarvat med medicinen och då skiter det sig. Äter ju medicin för deprission som jag haft sedan skolan. En komplicerad historia som inte så många förstår. Man måste nog ha gått igenom det själv för att förstå hur det känns och är, har jag börjat kommit fram till. Det känns så iallafall. Det kanske är därför det är så svårt att få rätt hjälp. Det måsta passa precis, som pusselbitarna i ett pussel...
Nästa vecka blir en tuff vecka. Praktik/jobb måndag-lördag. Så i helgen blir det nog till att bara ta det lungt och vara. Får se vad det blir. Mamma och pappa kommer hit i helgen. Ska bli skönt ! Saknar dem faktiskt fast det inte var så länge sedan vi sågs. Kände att jag behövde skriva av mig lite. Få tankarna att koncentrera sig på samma sak en stund. Vet inte om det kom ut nå vettiga ord men så här blev det iallafall ! Ha det gött och sov gott !  // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0