Mys

Då fick jag äntligen helg. Eller helg och helg, morgondagen är redan fullt planerad. Både för inne och ute aktivitet så ösregn eller solsken spelar mig ingen roll, har fullt upp ändå. Men hoppas på solsken så klart !  Även om jag har fullt upp så ska jag försöka ta det lite lungt. Är så jäkla sliten och trött denna vecka, vet inte vad det är med mig. Men som tur är har jag fått in några jobbade timmar på praktiken:) Känns fantastiskt bra. Måste bara ringa till försökringskassan och höra lite grann hur det blir med dagsersättnigen om jag jobbar och lite sånt. Hoppas på att jag kan få mer jobb på praktiken. Gillar verkligen att vara där även om det är långtråkigt och jobbigt i bland men detta är nog bästa praktikplatsen jag har haft. ( Är på en förskola med 1-3 åringar om jag inte sagt det redan ;) ) Nej nu ska jag gå och få massage och lite avkoppling. Behövs verkigen. Har "tvingat" älsklingen att ge mig ryggmassage i kväll. Haha nej då denna gång frågade jag faktiskt snällt. Men innan jag sliter mig från tvsoffan och datorn så ska jag se vem som blir Sveriges Värsta Bilförare ! Ha det ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0