Trädgården

_
Det märks att det börjar bli sommar.. Ute i trädgården har det hänt massor ! Allt har blivit lummigt och grönt och alla blommar börjar sakta slå ut. Salladen jag sådde i våras har kommit upp och morötterna har med börja se dagens ljus. Tyvärr har mina tomater jag planterade ut fryst så de är inte så glada men tur att jag har fler fina plantor kvar inne som jag kan plantera ut om ett tag när det inte blir någon mer frost. Undrar när det är? Borstynejlikorna börjar visa sina fina blommor i rosa,vitt och rött och skogen och stigen från trädgården är som en hel sagostig ! Så lummig och grön ! Älskar den ♥ Och självklart har kisse hittat en ny favoritplats ! Tänk vad skönt det kan vara att ligga på en kvarglömd markduk ! ;P
_

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0