Happy :D

I förmiddags ringde telefonen, det var från ett ställe där jag sökt jobb så i morgon klockan 12 ska jag på arbetsintervju :) De hade nog inget heltidsjobb men upp till 50 % och extraarbeten. Hängde inte riktigt med för det var en norsk tjej som ringde och tyvärr jag är inte så där superbra på norska, men det ska nog gå bra bara hon pratar lungt i morgon. Ska bli spännande och hoppas på det bästa. Nej nu måste jag fixa lite saker och sen blir det nog till att lägga mig på soffan och vila en stund, börjar få ont i huvudet lite grann. Känner mig helt tung i huvudet "/ Men är mycket piggare i dag än i går. Funderar på att ta en liten prommenad  runt kvarteret medans solen är kvar uppe. Behöver nog lite frisk luft.. Får se hur jag gör // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0