Praktik

Jag får skämmas! Vad sällan jag skriver här i bloggen. Men här kommer ett inlägg iaf :)
I dag har jag inte gjort så mycket igentligen. Känner mig inte så kry men har iallafall diskat och tvättat lite. Blev även en halvtimmes simmning nu i kväll. Även fast jag känner mig hängig så måste jag simma ibland. Tror att jag känner mig hängig för att att jag är ledsen och är allmänt trött på allting. Då är det skönt att simma. Det ger mig ro för en stund...
Nu har jag även fått praktik igen. Inom barnomsorgen. Börjar nästa måndag (den 27). Det ska bli spännande. Men det känns ändå jobbigt då jag har lagt om mina tider en del och alltid har haft svårt att komma upp på morgonen. På praktiken börjar jag klockan 8. 8-16:30 och sedan jobba på helgen, men förhopningsvis så får jag bara tre dagars praktik eftersom jag jobbar helger. Fast det är väl synd det med, hade varit bra om jag kunde haft mycket praktik så att jag verkligen kan visa vad jag kan ! Jag tycker jag är duktig att jobba med barnen. Hoppas de tycker om mig ochatt jag kanske kan få mer jobb eller ett sommarjobb inom barnomsorgen här i stan !
Gillar inte att pendla när jag inte har eget körkort och bil. Får se till att fixa det med. Hade gärna fixat det innan jag började med praktik och alt. Så nästa vecka blir det till att försöka plugga så mycket teori som möjligt och sen försöka hitta någon tid då jag kan köra i stan för det behöver jag träna lite mer på för att känna mig säker. Gillar inte att köra i stan...
Nej nu ska jag kolla lite mer på teven och sedan försöka sova, i morgon blir det jobb igen ! Go natt med er där ute ! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0