Pyssel

Jaha, typ nyligen klivit upp, men varit vaken länge, men det var så skönt att bara ligga kvar i sängen och göra ingenting. Men nu är det full rulle. Har en att-göra-lista från morsan med vattna blommor, dammsug, fixa mat osv osv men halva listan är klar så nu tänker jag låna bilen och ta en tur in till stan för att besöka Panduro och se om jag kan hitta nå pyssel att dona med på eftermiddagen/kvällningen. Funderar på nå nitar eller liknande att fixa till mina .. sandaler med. De har vart blommor på dem men har tapapt en så nu är de fula så vill ta bort resterande blommor och sätta dit nå nitar eller så, hoppas det blir snyggt. Nu ska jag fixa någon slags lunch och sen begär jag mig in till stora staden. // Anna

Kommentarer
Postat av: Kicki

Kul att du kikade in på bloggen, jag har bara en av hundarna kvar då vi fick ta bort den yngsta för 2 mån sedan...hoppas att du en dag kan skaffa hund!

2012-08-21 @ 16:31:24
URL: http://www.gammtackan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0