Måndag :P

Första måndagen som 19 åring och det känns,,, precis som vanligt. Är hemma i lägenheten och just för tillfället slösurfar jag bara. Har ringt till mitt sommarjobb för att försöka få tag på en person som jag kan ha som referens när jag söker jobb, men det var ingen som svarde. De är nog på lunch.  Ska testa ringa lite senare.
Haft en go helg hemma i V-ås med firande av kusinvitamin och firande av mig. Han även med en sväng på marknaden. Åkte karusell och handlade lite, ett linne, en typ t-shirt/tunika och ett örhänge.
Ne, nu ska jag försöka ordna upp lite saker av de jag flyttat med från V-ås. Blir fan full bil varje gång när vi vart där haha.   // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0