Konstig dag..

Har känt mig konstig i dag, är så trött och har ont överallt känns det som. Känner mig som en gammal kärring på rehab eller något :( 

Kom nyss hem från kompisarna som har gård. I dag har jag varit med bland kossorna igen :M Bland kalvarna, och det var fett läskigt ! Jag tyckte jag var duktig som var där bland alla studsande och springande kalvar. Kl 21 ska vi visst se på tv, Mc Kayen ( stavning? ) så hoppas jag kan få med älsklingen i ett bad före det, iallafall en dusch men tror han ska till grannarna som kom från tyskland i dag och hjälpa dem med något. De är trevliga men det är lite svårt för mig att hänga med vad de menar i bland. Men oftast går det bra att prata med hjälp av tecken och att visa med kroppen. Nej ska se om det finns ¨något vettigt att göra, tillexempel ta in en lurvig, blöt, geggig hund.. om han inte ska vara ute ett tag till förstås... // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0