Då va det måndag i gen

Suck, hatar verkligen måndagar! Det är jobbigt att gå upp på morgonen då, extra jobbigt att gå upp. Saknar älskling som fan, men till helgen får jag träffa min sötnos<3 Kanske blir en vända med husvagnen då eller en tur till stugan, får se till slutet av veckan hur det blir. I dag har jag iaf varit hemma, igen. Var till kuratorn i morse och sen åkte jag hem och käka frulle och sen städade jag min garderob. Var meningen att jag skulle städa hela mitt rum men hann inte det för efter att jag städat garderoben och satt å käkade lunch ringde frissan och hon hade tid på engång typ så det var bara att åka dit :) Skönt! Gillar att gå till frisören och blir lite ompysslad. Har tonat håret i dag :) Så nu är jag rödhårig igen, fast jag tycker inte det blev lika rött som det brukar, men det kanske blir bättre när det liksom setat i en stund om ni förstår vad jag menar :P Efter frissan blev det körskolan, där gick det väl ganska bra faktiskt fast jag måste träna mera på lite saker och komma ihåg att ha rätt växel i :S 

 I morgon ska jag försöka gå till skolan å apun, gillar det inte men jag måste juh. Jag klarar inte av att inte ha något att göra som på apun, sitter juh typ bara där. Jag måste typ ha något att göra hela tiden, något som jag typ tycker om att göra så att jag känner mig motiverad.  Ska kanske försöka prata med skolan eller något.. Men men nu ska jag nog gå hem och slänga mig på soffan eller kanske städa rummet. Men jag orkar nog inte det, skulle hällst av allt vilja lägga mig intill älsklingen och höra hans lugna andetag och hjärtslag och sova en stund men han är ju inte här så det går ju inte, ett jäkla tjat om den där älsklingen haha :P  Men ni får hare så gött så skriver jag när jag skriver, blir ju inte så bra nu när jag inte har internet hemma :( Måste försöka få hjälp att fixa det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0