besviken?

Jag fattar inte varför jag vart så besviken, visste juh redan att han inte skulle komma i kväll fast det kanske skulle blivit så. Det är det där jävla hoppet. Självklart så hoppades jag ju att älskling skulle komma i kväll och så blev jag besviken när han inte kommer. Fast det är bra att han inte  sätter sig och kör hit om han är trött. Det är så långt hit och inge bra att köra bil då man är trött juh..  Men men... Han sa iaf att han skulle komma i morgon eftermiddag. Får väl tro på det då, men jag tror det kommer bli som vanligt att han kommer sent på kvällen :(  Jag ska fan sluta hoppas för jag blir jämt så besviken...

Och skolan kan fan dra åt hell på riktigt snart. Orkar inte med den heller och om dom tror jag ska göra apu på lovet så kan jag ju säga att dom har jävligt fel. Apu på lovet kan dom köra upp i häcken ärligt talat. Dom borde ta reda på varför jag inte är där i stället.  Sopor! Elevhälsa och elevstöd kan dom juh också köra upp någonstans..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte ge upp nu,fortsätt kämpa!

Ja vet dt är svårt,men be om hjälp mera!!!

Finns alltid!!

2010-10-17 @ 20:11:54
Postat av: seth

Du får inte ge upp nu,fortsätt kämpa!

Ja vet dt är svårt,men be om hjälp mera!!!

Finns alltid!! ( å dt hoppas ja du redan vet)

2010-10-17 @ 20:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0