Min dag to day! :D

Skrivet 2010-08-27 @ 09:26:30

Klockan är 09:15 och jag är redan uppe och har ätit frukost och klätt på mig fast jag fick sova hur länge jag ville, och det värsta är att jag inte ens är trött! Asså sova trött,, jag är bara förkyld trött liksom xD Men iaf så sitter jag här med en stor kopp varmt te och myser lite med älskade råttisen <3 (okej hon dissade mig nyss och sprang i väg och lade sig uppe i bokhyllan här bredvid -.-') Fast snart ska jag gå och städa toan för alla som kommer på mitt kalas ^^ Sen ska jag kanske följa med mamma och handla,, annars ska jag nog kolla på en film mendans hon handlar och när hon/vi kommer hem ska vi göra tårta :D !  Massa god tårta som jag fick hos Dessis i måndags,, med nutella å vanilj <3 mmhm så god den va!! Men nu ska jag gå å snyta mig och sen städa toan "/

Haha, ha det nice så länge !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0