Men hallå? :S

Skrivet 2010-08-25 @ 16:12:59

Ja mitt "första inlägg" blev inte publicerat först i dag då jag hade trykt på fel knapp i går så det bara blev sparat, typiskt mig, var så virrig i går att det inte va sant :S

Sitter här efter jag varit ut på en cykeltur på ca 4 km efter plugget, det var ganska skönt faktiskt. Käkat lite mellis. Ostkaka och nån sylt,, den smakade blåbär men det var hallonkärnor i den så antar att det var Drottningsylt eller vad det heter. ( ska nog gå å ta en bit till bara för att det var så gott!) Det är farlgit att motionera för då känns det inte lika farligt att käka gott efter, det blir typ att man tänker " Men jag har juh tränat så lite gör ju inget!" Sen får jag nog sätta fart att städa å fixla lite här hemma tills helgen och så kanske jag hinner ut till polarna en stund, får se, måste rita lite till kussen också så jag blir färdig med det någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0