Måla måla

Här om dagen tog jag mig ann mitt nya projekt.
Att fräscha upp köksluckorna!
(har nu bett min sambo att nästa gång jag kommer på en sådan idé, STOPPA MIG!!!)
Har skruvat bort alla knoppar, slipat,  tvättat och börjat att måla. Tänkte jag skulle testa mig på att använda en färgspruta för jag tänkte de skulle bli bäst resultat. Men det återstå att se! Svårt var det iallafall tyckte jag men blir nog bättre och bättre. Har målat några av luckorna fyra gånger nu och det börjar se bra ut tycker jag. Men man får spä färgen så mycket så den är av inte så täckande, därav alla lager....
Det är tur jag har en snäll svärfar som lånar ut sin loge och "bygger upp" en målarverkstad åt mig. Och så är det så gött att man kan gå ner till sjön och ta sig ett dopp medans man väntar på att färgen torkar...
//Anna

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0