Husvisning nr 9?

Började dagen med en husvisning. Ett mysigt hus men som jag upplevde som väldigt svårmöblerat och gården/tomten även den lite svår. Är i princip bara en gårdsplan mellan olika byggnader. Svårt att få till en fin trädgård osv. Var nog inget hus för oss detta heller. Vi har ju ett hus vi gärna vill köpa och som känns riktigt bra, men där det inte händer något, lite av ett döläge. Säljarna vill inte acceptera vårat bud och ingen annan har lagt bud heller än på snart ett år. Men är visst fler intressenter där men ingen mer som lagt bud. Känns rätt jobbigt. Vi vill ju så gärna få köpa det huset/gården men har ju inte en så väldig ekonomi att sätta emot om det skulle bli budgivning på det huset. Men vi hoppas ju fortfarande att det ska bli vårat. Samtidigt som man inte vågar hoppas för mycket....
 
Just nu sitter jag och kisse och myser lite framför teven men ska alldeles strax gå och fixa lite lunch. Blir färsk pasta och nå kyckling. Tänkte strimla och steka den och sen i med smaksatt cremefräsch. I kväll bär det av till jobbet för några timmar. Jobb fredag dag och sen ledig helg. Tänkte jag skulle slänga ut julen i helgen. Är ju faktiskt 20e knut på lördag så det passar ju perfekt. Då kan jag å gubben hjälpas åt att plocka undan och städa. Eller om jag hinner göra det på fredag efter jobbet innan gubben kommer hem. Vi får se hur läget är.
Grått ute i dag och och lite grått i sinnet med...
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0