Härligt avslut på arbetsveckan

Då var min långa arbetsvecka över och en lite lugnare vecka börjar. Avslutade förra veckan igår med sovmorgon och sen ut i skogen några timmar innan det blev sista arbetspasset på kvällen. Var faktiskt ganska skönt att komma ut lite. Vi grillade korv och hämtade ved. Jag testade att köra kranen på traktorn lite men det var lite svårt, glömde jämt bort vilken spak som var till vilken funktion. Mycket att hålla reda på!
 
 
 
 
 
 
 
 
I dag blev det också sovmorgon och sen frukost framför teven och mer slappande. Sen tog jag en promenad på ca 30 minuter och  nu blir det till att hoppa in i en dusch. Får väl fixa något ätbart och sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Blir nog mer tv. Kanske en svängom med dammsugaren...
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0