Deppig dag i dag...

Ännu en såndär omotiverad dag där jag känner att jag inte får något gjort. Det är väl mina måsten som tynger ner mig och ger mig den känslan. "Måstet" att plugga matte och måstet om att träna/röra på mig. Sitter och kollar på Biggest loser på teven och får så dåligt samvete och ångest för att jag faktiskt inte tar tag i mitt eget liv direkt. Lite har jag ju tagit tag i mig själv och den biten med lipödem men det blir ju precis inte bättre av att jag inte tränar eller rör på mig heller. Jag var ju faktiskt duktig i våras men sen lade jag ju av helt igen i samma takt som motivationen sakta försvann. Önskar jag hade någon som verkligen kunde peppa mig för klarar det inte själv. Varken med maten eller träningen eller livet överhuvudtaget känns det som. Går bara och tänker och grubblar en jävla massa. Igår hade jag huvudvärk från helvetet hela dagen och den dagen hade nog också varit en sån här dag med grubblerier om inte J hade tagit med mig ut. Först hem till henne och sen till ridbanan för att fota när hon red. Vart faktiskt en hel del bra bilder tror jag. Har inte kikat på datorn än men ska sätta mig och göra det lite senare. Var iallafall skönt att komma ut. Kommer nog en del bilder senare men först ska jag tag i tvätten och vika ihop och stoppa in i garderoberna och försöka mig på lite mattematik.
Ha det gött! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0