Årjängs marknad 2017

Då har man gjort marknaden för i år och pengarna är slut. Fick sällskap av J, mycket trevligt. Köpte strumpor, ett nytt mobilskal med kortfack så jag slipper tappa mina kort då mitt nuvarande fodral är trasigt så korten åker ut,  presentpapper och lite scrapbooking pynt som jag tänkte använda och göra julkort av inhandlades också. Jag börjar ju få tillbaka min skaparlust och bli mer kreativ igen och funderar på om jag ska stå på marknad till jul, vi får se. Ska iallafall göra egna julkort till mig som jag kan skicka till mina vänner och familj i jul så det går väl åt så småning om ändå.
 
Inget regn i dag och soligt och fint så verkligen härligt att gå på marknaden trots att utbudet var dåligt i år. Saknade en del knallar som alltid brukar stå på Årjängs marknad så det var synd. Nu har jag myst ner mig i soffan under ett täcke och väntar på Robin. Han skulle åka ner och se om vi kunde köpa oss lite käk. Så blir lugn myskväll här hemma för i morgon är det upp och jobba igen. Delad tur för mig och Robin extraknäcker på travet.
 
//Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0