Bebisplantor får nya vanor

I dag har det med blivit en ute dag. Städat förrådet ute. Det tog mig hela dagen men nu är det ordning och reda. På eftermiddagen har jag slappat lite och fixat lite omplanteringar av mina små plantor. Paprikan och några av tomatplantorna har fått större krukor. Ställde även ut alla plantor en stund nu i kväll för att börja avhärda dem så de blir vana att bo utomhus. Tror även att solen tagit lite på mig med i dag, är inte direkt röd men liksom bränner lite i huden. Och gått barfota nästan hela dagen har jag gjort. Det är så härligt på något vis!  Hoppas jag håller intresset uppe i år och inte låter ogräset ta över trädgården som förra sommaren. Tror mitt intresse för trädgård blir starkare och starkare!
//Anna
 
 
Och efter att ha gått i foppatofflor eller barfota i dag har man såhär lyckliga sommardotter. Ni skulle bara veta hur svarta de var under haha! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0