Plugg och paus

Äntligen börjar jag komma någonstans med pluggandet,  på område två iallafall. Bara typ en fjärdedel kvar av studieguiden och sen uppgifterna och lite laboration. Men ska vara klart till den 28e så får ju lägga på ett litet kol så jag hinner med. Är ju inte så jättemotiverad så går inte så superfort. Nu har jag paus från plugget igen och ska se lite mer teve och äta lite mellanmål. Var ute på en promenad förra pluggpausen. Och så har jag plockat lite här hemma emellan åt och så förmiddagen hade jag med en paus med lite tevetittande. Börjar få ont i huvudet och kissen har kommit och lagt sig här hos mig i soffan så blir nog en lite längre paus nu. Har som mål att iallafall göra klart studieguiden och läsa allt i dag så jag kan börja med uppgifterna i morgon. Vi får se hur det går! 
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0