Trevlig helg

Hemma igen efter en härlig helg hemma hos mamma och pappa. 
Fredagskvällen började med tacos och spel tillsammans med gubben, en kompis och mamma å pappa.
Mycket trevligt. Lördagen blev det en tur in till stan för att köpa kattsand och så shoppde jag lite kryddväxter. Åkte förbi hemma hos faster på hemvägen och tog en fika. Hem å äta lunch spela ytazy och sedan vila lite innan det blev dax för 18 årskalas. Mycket trevligt att träffa alla. Inte så ofta vi kusiner ses nu för tiden när i princip alla flyttat hemmifrån och har egna familjer och fullt upp på sina håll så extra trevligt när vi ses tycker jag. Fick även träffa nyaste tillskottet i familjen då min ena kusin blev pappa för ca 6 månader sedan. Så gosigt med bebisar ♥
I dag blev det hemfärd och sen sista mötet inför sommarens folkrace-läger som jag har blandade känslor för. Känns inte lika roligt och motiverande i år men vi får väl se hur det blir. Blir väl kanske bra bara allt kommer igång. Vi får hoppas det iallafall men känner väl tyvärr mest att det inte blir så roligt... 
 
Börjar längta lite efter semester nu, synd bara att den blir så kort i år då jag inte ville ha så mycket nu när jag ahr tidig semester.. Aja det var lite om min helg. Hoppas eran helg varit lika bra som min. Synd bara att jag blivi deppig i dag och inte alls känner mig på humör. Vill bara gråta känns det som och allt känns dåligt och negativt.
En grej som vart bra var iallafall denna bild på rågeten som var på besök här nu i kväll... 
// Anna 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0