Nattliga äventyr

På väg hem från min favoritbadplats. Efter att ha jobbat ett extra pass i kväll efter mitt ordinarie jobbpass för att kunna vara ledig hela dagen i morgon i stället för att sluta kl 13 var det väldigt skönt med ett dopp innan sängdax denna varma dag. Dock var det väl inte det där ljumma romantiska natt badet utan vart ganska kallt innan vi kom till sjön då vi åkte till ett ställe närmare hemma först men där satt det ett gäng ungdomar så vi for vidare i stället så temperaturen hann sjunka till 14 grader i luften än typ 24 grader som det var vid 21 tiden. Men men doppade blev både jag och gubben och nu efteråt känns det ändå ganska skönt och iallafall jag kommer nog sova gott när vi kommer hem.

//Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0