Mattematiskt vulkanutbrott?

Försöker plugga matte och trodde jag började förstå men icke! När jag började räkna ur boken blev i princip allt fel 😑  hur fan ska jag fatta hur jag ska göra när jag inte ens fattar vart det blev fel? Det här med matte på distans var nog inte så smart...
Tagit mig en paus från räknandet och gått ut i trädgården lite. Fick se i morse att min lilla gurkplanta blommar ❤ kanske får en liten gurka ändå. På squashen tror jag det börjar komma en liten frukt men är inte säkert. Börjar även bli tomater nu på en av mina plantor. Önskar dock jag hade ett växthus så man kunde skörda lite tidigare och inte i typ september haha. Brukar bli ungefär då tror jag som jag får plocka in omogna tomater och låta dem mogna inne men det går ju lika bra det ioförsig! Nu ska jag fläta ihop mina Charlottemlökar och sedan gå in och se om jag får någon klarhet i den där jäkla mattematiken. 
Hoppas eran dag går bättre än mig, finns risk för utbrott här hemma då sambon redan frågat varför det morrar ifrån sovrummet där jag ligger och försöker räkna matte. Vi får väl se hur länge det går innan matteboken kommer flygande...
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0