Sockerfri pannacotta

Testat att göra pannacotta utan socker i dag. Brukar ju använda mig av gelésocker när jag gjort pannacotta tidigare men nu är den helt utan socker. (Förutom det som finns naturligt i bären) Har gått bättre än jag väntade mig denna vecka att vara utan godis chips dricka glass kakor osv osv. Tog typ två munnar cola igår men det är det ända på hela veckan men jag ska inte ropa hej fören jag är över bäcken, är ju två dagar kvar på veckan ;) hoppas efterrätten smakar gott, själv har jag inte så mycket smak pga förkyldningen. Hoppas jag blir bättre under helgen... Nej nu ska jag titta på fångarna på fortet och testa pannacottan. See yaah! 
//Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0