Snuva och snöstorm?

Jaha, klockan är typ halv 12 och jag har i princip precis ätit lite frukost efter en lång varm dusch och orken är borta igen. Värre snuva i dag och de förbaskade örat börjar göra ont förstår inte varför jag alltid ska få ont i öra. I natt och nu på morgonen hade jag även tandvärk men tror inte det är min visdomstand som värker utan en tand längre fram men är inte helt säker. Det liksom molar i nästan hela höger sida av min överkäke. Hoppas det inte blir värre eller är något hål eller så...
 
Hade ju tänkt baka bröd i dag men får nog hoppa över det. Har startat en tvättmaskin och så har jag diskmaskinen att plocka ur och så skulle det behövas dammsugas. Vi får se vad jag orkar med under dagen. Nu blir det iallafall till och mysa ner sig i soffan en stund framför en film. Kissen sitter på köksbordet och kikar ut på snön som vräker ner (begynnande snöstorm?) så lite snöskottning skulle nog behövas fram mot eftermiddagen...
//Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0