Slappt med grön potatis

Ligger i soffan och slappar. Gubben tittar på NCIS och jag har intagit horisontellt läge med huvudet i hans knä. Kissen låg också här förut men gick en sväng nu. Kissen och jag har legat på soffan nästan hela dagen i dag. Var ut och skottade snö en sväng men annars mest kollat på film. Har kommit drygt en decimeter snö i dag :) Lite bättre humör i dag än de senaste två dagarna men har glömt att jag till i dag hade tänkt att jag skulle kolla upp telefonnummer eller mailadress till syon här i kommunen så jag kan höra mig för om utbildningen till arbetsterapeut. Det får bli morgondagens uppgift om jag inte helt enkelt tar och ser om jag kan hitta det nu i kväll med först ska jag gå å plocka lite i köket och ta reda på disken sedan middagen. I dag serverades det potatis lax och fisksås(pulversås) Var ner till affären nu tidigare i kväll och köpte potatis för vi glömde köpa det igår. Köpte en säck med 5kg potatis och när jag kommer hem är hälften av potatisen grön. Så trist. Okej om det är några potatisar som är gröna men när halva paket är grönt är inte okej. Ska ta mig en tur tillbaka till affären med potatisen i morgon tänkte jag. Sötsugen är jag också... Nej fy!   Skulle  ju försöka  hålla mig borta från sött men har nog ätit mer än på länge de senaste två veckorna :( Får ta nya tag på den fronten! //Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0