Ny plantering

Sitter nu i soffan bredvid min nyaste plantering som jag vart riktigt nöjd med. Passar fint med den gamla väckarklockan jag hittade och tog från skroten förut och jag bara älskar alla små batteridrivna ljusslingor <3 
Nu blir det fortsatt fredagsmys tillsammans med kissekatten, Robin är och jobbar på en musikal med hembygdsföreningen. Vet inte när han kommer hem. Jag har verkligen haft en skön fredag och humöret känns ganska bra i dag trots några dagars tankekaos. Därav inga inlägg här på några dagar. Har inte orkat helt enkelt. Nej nu blir det en film innan det är läggdax. I morgon är det jobb igen. Stora vänliga jätten visas här hemma hos mig. 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0