Korthus?

Verkligen haft en härlig dag i dag. Började dagen med frukost framför teven tillsammans med mamma och pappa och tittade på Mandelmanns på teven för det blev aldrig att vi tittade på det igår då vi tittade på inspelat i stället. Sen förberedde jag lite för middagen och lade kött i marinad och plockade lite i köket för att sedan sätta mig ner och skriva i ansökan till att börja plugga på distans. Så nu är den inskickad och vi får se hur det går men får väl ställa in mig på att snart börja plugga! Tänkte att jag ville börja med det lättaste och valde då naturkunskapen. Matte och engelska är ju inte mina starka sidor så tänkte att jag får börja med något lite lättare så jag inte tröttnar direkt så hoppas det blir så och att det går bra. 
 
På eftermiddagen har vi varit och tittat på hus igen. Ett fint hus ute på landet med superfint läge vid sjön. Många uthus/carports  och en ladugård. Vi är intresserade den måste prata med banken igen för lån och sånt och tyvärr är det lite i dyraste laget för vår budget och så var det en familj till som var där och kikade i dag. Hoppas inte de var intresserade och inte vill köpa det ;) tiden får väl utvisa hur det bli. När vi kom hem fikade vi lite och spelade kort nu innan vi gjort middag och ätit. Och som ni ser på bilden här nedan kan även de mamma med bruten arm blanda kortleken här Nu är det soffmys som gäller igen och lite efterrätt om jag lyckats med att göra hemmagjort glass i dag men det återstår att se om en liten stund.
//Anna
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0