Skithelg

Haft typ en skithelg. Trött och ont i huvudet samt frusit och svettats om vartannat hela helgen och varken sömn vatten eller värktabletter har hjälpt mot huvudvärken. Många tankar som snurrat också och stört mig. Ingen motivation till något i helgen så har i princip inte gjort någonting. Pluggade lite i går kväll och nu på eftermiddagen men annars har jag inte gjort något i helgen förutom i fredags kväll då vi var på kalas och fick supergod trerätters middag och hade det väldigt trevligt. Dock blev ju resten av helgen och i dag skit. Varit hemma i dag men kännde mig lite bättre på eftermiddagen så skrev klart naturvetenskapsuppgiften nu i kväll med hjälp av mamma så nu är första uppgifterna inlämnade och jag väntar med spänning på att det ska bli rättat så jag får veta hur det gått. Känns skönt ändå och det har gått ganska bra bara jag fick tag i rätt bok och verkligen kommit igång. Har ju fastnat några gånger men det har löst sig tillslut. Ska även läsa lite mer och göra "testa dig själv" frågor och se om något fastnar inför slutprovet sen... Orkade inte göra någon middag i kväll så fick bli smörgås. Måste vara något fel på mig som väljer att göra smörgås till middag jag som typ hatar smörgås, det äter man till frukost eller mellanmål, inte i stället för mat! Dock blev det väldigt goda smörgåsar med majonnäs och tomat samt örtkryddad kyckling med avokado. Nu ska jag se på farmen och lite annat inspelat tills gubben kommer hem. Då blir det till att titta på Sofias änglar och sen dax för att gå och lägga sig. Hoppas ni andra där ute haft en go dag! //Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0