Plank challenge

Ja justja, det var ju den där plank utmaningen också. Undrar ni hur det går?
Här får ni svaret!:
det går faktiskt bra. Men inte så bra som appen tycker det ska gå. Det var alldeles för tufft för mig som är i princip helt otränad så har modifierat tiderna lite så det passar mig bättre men använder fortfarande appen för tidtagning och kalendern. Appen började på 20 sekunder och det gjorde jag också men efter nu nästan hälften av utmaningen har jag bara kommit upp i typ 40-45 sekunder och appen är i dag uppe på 90 sekunder och det fixar jag absolut inte så nu kör jag denna vecka 40 sekunder, nästa vecka 50 sekunder och så sista veckan 1 minut. Dock ligger jag en dag efter än vad jag tänkt så sista dagen blir första mars i stället för sista februari. Vet inte om jag missat en dag eller om jag bara räknat fel från början men tror att jag missat en gång. Nåja, nu vet ni läget på plank challenge. Over and out! 
//Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0