Lite bättre

Varit och jobbat i dag trots en dålig natt med väldigt lite sömn. Lite ont i huvudet och ont i nacken i dag. Efter jobbet var jag och handlade lite och dumt nog var jag också in på röda korset för att bara kika lite... 40 kr fattigare. När jag plockat in varorna landade jag i tevesoffan för att kika lite på teve, hem till gården så klart ;) jag är väl en av de få som följer den serien i dag haha, sambon tyg hatar den och mamma brukar retas att min mormor tittade på den, men men jag gillar den så jag kikar ändå!
 
Nu ska jag värma min vetevärmare och lägga över nacke och axlar och se om det hjälper lite mot värken men funderade på att ta en liten promenad så kanske ska göra det först nu medans det är lite sol kvar så kan jag sätta mig och läsa lite naturvetenskap tillsammans med vetevärmaren när jag kommer in.. Det lät som en bra idé. Bäst jag skyndar mig ut!
 See Yah!! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0