Fixar dag

Idag blir det en såndär fixa hemma dag. Började med sovmorgon fram till halv 10. Sen soffmys med gubben och frukost. Och så har jag hunnit plockat ur och i diskmaskinen, hängt upp en tvättmaskin och startat en ny, bäddat rent i sängen och plockat undan i köket och nu ska jag sortera upp lite frön som stått på vardagsrumsbordet sen förra helgen. Sen ska jag fortsätta plocka undan lite här hemma, fixa lite "kontorsarbete" dvs räkningar och så, och damma å dammsuga. Ska nog även plantera om mina bebisplantor tror jag. Och fota grejerna från förra helgen som jag inte gjort än så att ni får se. De står kvar i papperskassarna som jag bar hem det i och som hamnade i vardagsrummet. Känner mig ganska effektiv i dag men vi får väl se hur länge de håller i sig. Hoppas på att hinna ut i trädgården en sväng också och kanske plugga lite. Vi får se vad jag hinner med. Hoppas ni har en go dag där ute! 
//Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0