Voxna marknad

I helgen har jag och gubben varit upp till Hälsingland och träffat min släkt och varit på Voxna marknad. Mamma och pappa var med samt pappas syskon med partner samt två av mina kusiner och där uppe har vi träffat flera av pappas kusiner. Mycket trevligt tycker jag. Gillar att åka med husvagnarna och släkten. Det är så mysigt :) men skönt att vara hemma igen med faktiskt. Pappa och mamma kommer hit på onsdag så då får jag iallafall träffa dem igen. Nej nu ska jag se på teve å mysa med gubben innan det är sängdax. Imorgon är det upp till jobbet som gäller.
Go kväll :)  //Anna
 
Mina marknads/loppis fynd från helgen. Liten tavla, prydnads tupp till påsk, en vas, klistermärken och diverse ljuslyktor jag ska ha till hallen sen när jag renoverat den och så adventsljus (en lykta vart inte med på bilden):)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0