Rømskog Spa & Resort

Då har jag landat hemma igen efter en "lunch till lunch" på Rømskog Spa & Resort med jobbet.  Har haft mycket trevligt tillsammans med kollegorna och en hel del avkoppling har det blivit med. Efter jobbpasset igår vart det en liten promenad längs sjön, lite simning och slappt bad i den varma utomhuspoolen i kvällssolen innan det serverades trerätters till middag. Ja vi hade lite tur med vädret och soligt och fint i går kväll dock lite blåst men ingenting jämfört med vad det blåst i dag! Synd bara att det inte fanns någon massageterapeut på plats igår då jag hade tänkt att verkligen unnat mig massage och riktigt njuta nu när tillfälle bjöds, men får väl unna mig att gå på massage här hemma någon dag i stället... Nu kommer bilderna på hotellet, omgivningen och självklart den goda maten! 
 
Gårdagens middag.. Skaldjurssallad (eller vad de nu kallade det) oxfile, pannacotta 
 
 Omgivningarna och hotellet
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hotellrummet 
 
Vy från hotellrummet 
 
Spa avdelningen
 
 
 
 
En sån här varm pool lagom att sitta ner i hade de även utomhus 
 
 
 
 
Blev även  "efterrätt"  på frukosten i morse... 
 
Hit kan jag åka fler gånger. Så rogivande.
// Anna 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0