Föreläsning med Clas Sara

Ledig dag i dag men har varit på föreläsning med jobbet. En föreläsning om värdegrund och fördomar där ClasSara föreläser på ett underhållande sett. Många som varit på den innan tyckte den var jätte bra och det var den. Många tycker att det var lite av en aha upplevelse men själv kände jag inte så men tror det kan vara för att jag redan pratat/läst ganska mycket om värdegrund och etik osv både på gymnasiet och vuxenutbildningen och vet ganska säkert vad jag står för och vad jag tycker, iallafall om de ämnen som togs upp i dag men det är klart, en del tankeställare fick jag också. I övrigt var det en bra och underhållande föreläsning som jag rekommenderar er andra att gå på om ni får möjlighet. Mer om Clas Sara hittar ni här http://www.saralund.se
 
I övrigt händer det inte så mycket. Sov länge och sen åt jag frukost (brunch) i lugn och ro framför teven innan det var dax att göra sig iordning för föreläsningen. Var på föreläsningen och sen till affären och nu väntar jag på att potatisen ska koka. Blir pölsa till middag i dag. Ska plocka å fixa lite här hemma inför helgen (bla vika tvätt och dammsuga) och sen blir det antagligen tv soffan och virkning. Har börjat att virka ihop alla rutor jag virkat i sommar nu så börjar bli nyfiken på slutresultatet men tror det blir bra! 
 
Nu börjar nog potatisen bli färdig så det är dax för middag. Sen får jag sätta fart om jag ska hinna göra något!  Ha en go kväll :)  //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0