Helgen är över

Då var helgen över igen och jag skriver lite snabbt medans jag väntar på att maten som står i ugnen ska bli klar. Hasselbackspotatis och helstekt fläskytterfilé och sås.  Inte hänt så mycket i helgen egentligen. I fredags kväll var vi ut och firade svärmor lite då hon fyllde år i veckan. Vi tog även upp båten som vi på lördagen körde till en gubbe som ska se om han kan laga motorn så vi får igång den. Hoppas han fixar det så vi kan åka båt nästa sommar. Sen direkt till töcksfors för att hämta delar till min bil. Bromsskivor och bromsbelägg. Ut till Sillerud och gubben hjälpte till lite att väga tjurar och sen skruvade de på ett av släpen till traktorerna. I dag tog jag sovmorgon medans gubben åkte på scoutinvigning. Sen blev det en tur till Sillerud igen för att fortsätta skruva samt att byta skivor och beläggen på min bil. Och nu snart middag. Så har ju varit full fart egentligen men ändå ganska lungt. Vill veckan är det jobb igen och jag ska försöka börja med hallen. Har plockat ihop lite smått så har ju iallafall kommit ett litet babysteg på väg att kunna måla om ;) Nej nu är middagen klar! Slänger in lite bilder. 
//Anna
 
 
 
 
 
MIddagen, ser kanske inte så gott ut när det ligger i plåtarna haha men men hoppas det smakar! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0