Depression och renovering

Medans gubben och katten passar på att mysa en stund framför teven snor jag gubbens hörselskydd så jag kan lyssna på musik medans jag slipar och spacklar i hallen som jag nu äntligen påbörjat uppfräschningen av. Ska bli ny färg på väggarna och ny inredning. Tur det inte är så mycket jobb och man gör lite i taget. Blir precis lagom portioner arbete för min energinivå just nu. Mår ju inte så bra psykiskt igen och är deprimerad och har börjat äta medicin igen.. Innan det går för långt ner i mitt svarta hål... Var till läkaren i tisdags och fick utskrivet antidepp och har varit hemma resten av veckan. Orkar inte med jobbet nu och eventuellt blir jag hemma nästa vecka också. Sen ska jag back on track.
 
I eftermiddag blir det 30 års kalas men har egentligen inte sån jättelust att åka men det är bra att komma ut lite och inte bara sitta hemma... Nej nu får jag sätta igång så jag med kan slänga mig i soffan sen! 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0