Husvagns premiär, eller inte...

  Ja då var husvagnspremiären (för sommaren) gjord för många men tyvärr inte för mig. Här vart det en jobb helg i stället, men hade gärna varit med mamma och pappa och pappas två syskon med respektive ut på camping i helgen. Det har parkerat i Nynäshamn för helgen. Längtar tills jag får komma ut med vagnen.. Hoppas att jag och gubben kan komma ut på en tur till sommaren.. Det är så mysigt men vi får väl se hur det blir. Får nog iallafall bo i husvagnen under folkracelägret i sommar så blir ju någon natt iallafall.. 
 
Ja annars händer inte mycket här. Jobbar som sagt hela helgen och så har jag ont i örat och halsen. Började i går kväll och har hållt i sig hela natten så sovit dåligt. Men inte gjort något speciellt i dag bara slappat innan jobbet.  Hoppas det onda inte håller i sig..vill inte bli sjuk, men är helt slutkörd nu efter några timmar jobb. Undrar hur det går i morgon, då är det lång dag 7-16.30. Så snart blir det hem och sova. Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem. 
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0