En massa måsten

Så trött jag vart!  
Har precis lagt mig på soffan en stund efter att ha ätit middag. Kokt fisk med potatis och ägg och persilja sås. Så smaskigt!  Inte bra att äta god middag och sen lägga sig på soffan, då vart man ju slö! Men det var väldigt gött. Skönt att vila benen för de är väldigt trötta och lite ömma. Har jobbat i dag och sen har jag varit och köpt färg, sen hem en stund innan jag åkte och besökte tjejen jag är kontaktperson åt. Hem och ut på en prommenad och sen laga mat. Vart inte någon lång prommenad i dag heller. Vart min "vanliga promenad" som tar ca 25-30 minuter för mig att gå. Men det får räcka. Bra träning/motion är den träning som blir av. Och nu ska jag ta och packa ihop lite kläder för i morgon bär det av upp till stugan och hälsa på pappa och mamma, gubben lämnar jag hemma. Funderar på om jag ska packa med lite scrapbooking pyssel och göra lite kort, bla till en student.. Ja det får jag nog göra så kanske jag får något kort gjort. Blir aldrig att jag finner mig tid när jag går här hemma. Då är det bara en massa "måsten" som ska göras.  
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0