Storstäd å fiber

I kväll vart det storstädning av badrummet. Rensat skåpen och skurat toan och handfatet, rensat avloppet från långa röda hårstrån (inte kommer de från mig väl? :P ) och skurat av golvet ordentligt en gång samt skurat vattenledningarna. Men skulle nog behöva skura lite mer ordentligt bakom vattenledningarna men de får bli en annan dag :P vart en hel del skit som försvann från badrummet iallafall. Var verkligen väl behövligt att städa ordentligt där! 
 
Bild av vårat trista badrum, smuts å en skeptisk kisse 
 
Annars har jag inte gjort så mycket, jobbade till kl 14, slappade en stund och sen en liten prommenad. Träffade sen en tjej som håller på med bredbandsutbyggnad här i Årjäng så hon ville se hur det såg ut här för bostadsrättsföreningen räkning och så ska hon ge ett kostnadsförslag... Så får väl se, är nog inte så många av grannarna som är så intresserade känns det som men nu kommer jag iallafall få ett förslag att presentera för grannarna.... Ja å det är väl vad jag gjort i dag. Lagat mat också då... Och nu ska jag mysa ner mig i soffan med gubben en stund innan det är dax att gå å sova. Hoppas du haft en go dag! 
//Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0