Snabb uppdatering

Då var man hemma hos mor och far igen efter en ganska så hektisk dag. Fick börja dagen med att åka och handla bär till min frukostsmotie. Sen hem och göra frukost, packa bilen och sen for jag mot Västerås. Gått bra att köra hela vägen, stannade och åt i lekhyttan. Sen vidare till Västerås där det blev lite shopping innan jag kunde landa hemma hos föräldrarna. Packa ur bilen. Äta lite mat och sen vidare till faster för en riktigt trevlig kväll med textande och nagelfix inför morgondagens bröllop då kusinen gifter sig. Nu ligger jag i ett varmt bad så ska inte skriva så mycket. Måste snart gå upp och gå och lägga mig för i morgon bitti bär det av hem till faster igen för att hjälpa henne att fixa lite inför bröllopet. Blir nog riktigt trevligt det med. Sen bröllop på eftermiddagen. Ska bli så kul :) nej det får räcka för i dag. Ha det gött! //Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0